مشائی برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد
عینک آفتابی 2013" href="/link/13102/68763/http://www.a href="sunarena.ir" title="عینک آفتابی 2013" target="_blank"عینک آفتابی 2013/a" >a href="http://sunarena.ir" title="عینک آفتابی 2013" target="_blank"عینک آفتابی 2013/a [ 1 ]

آمار مطالب

کل مطالب : 83
کل نظرات : 88

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 16
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 691
بازدید سال : 2879
بازدید کلی : 49044

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاگ 89 و آدرس pelake89.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : کاکتوس
تاریخ : شنبه 21 ارديبهشت 1388
نظرات

 

مشائی برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد
 
اسفندیار رحیم مشایی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار رحیم مشائی مشاور رئیس جمهور که به همراه احمدی نژاد وارد ستاد انتخابات کشور شده بود ثبت نام کرد.

مشائی متولد 1339 از رامسر و دارای مدرک مهندسی الکترونیک و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته روابط بین الملل از دانشگاه پیام نور است.

وی در زمان تصدي "محمد محمدي ري شهري" بر وزارت اطلاعات، مسئوليت "مناطق بحراني کشور" را عهده دار ‏بود. او همچنين از موسسين "موسسه مطالعات علمي" وابسته به وزارت اطلاعات است که عمده فعاليت اش ‏تحقيق و پژوهش و ارائه راهکار در خصوص مسائل قوميت هاي ايراني، شناخت بيشتر آنان و همبستگي ملي است. ‏وي سپس به وزارت کشور رفت و در دوران تصدي علي محمد بشارتي مديرکل اجتماعي وزارت کشور ‌شد و از آنجا ‏به صداوسیما رفت و سرپرستی راديو پيام را بر عهده گرفت و پس از حضور احمدی نژاد در شهرداری تهران به عنوان رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران مشغول به کار شد.

رييس مركز مطالعات جهاني شدن، جانشين رئيس جمهور در شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور، ‏ عضو شوراي فرهنگي دولت، نماينده رئيس ‌جمهور در شوراي نظارت بر ‏سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، عضو کميسيونهاي اقتصاد وف رهنگي دولت و در آخر رياست كميته ‏عالي در مورد طرح خط لوله گاز ايران-پاكستان-هند، از جمله دیگر مشاغل این کاندیدای انتخاباتی است.

به گزارش خبرنگار مهر تاکنون حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش، علی اکبر جوانفکر مشاور رئیس جمهور و مدیرعامل سابق ایرنا، روح الله احمدزاده کرمانی معاون اسبق رئیس جمهور، علیرضا علی احمدی وزیر اسبق آموزش و پرورش از جمله چهره های دولتی هستند که تاکنون ثبت نام کرده اند.

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 1376
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مینویسم ( د ی د د ا ر ) تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار.... التماس دعا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود